سایت رسمی سریال شهرزاد | دانلود رایگان سریال شهرزاد

سریال شهرزاد | عکس های سریال شهرزاد | دانلود رایگان سریال شهرزاد | دانلود قانونی سریال شهرزاد | شهرزاد

سایت رسمی سریال شهرزاد | دانلود رایگان سریال شهرزاد

سریال شهرزاد | عکس های سریال شهرزاد | دانلود رایگان سریال شهرزاد | دانلود قانونی سریال شهرزاد | شهرزاد

  • ۰
  • ۰

دانلود رایگان آهنگ علی لهراسبی برای فیلم جدید غیرمجاز

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم سینمایی جدید غیرمجاز 1396

http://bayanbox.ir/view/4378579653596067336/Ali-Lohrasbi-Gheyre-Mojaz.jpg

http://bayanbox.ir/view/9136863442462188296/telegram.gif


 متن و تکست ترانه غیر مجاز علی لهراسبی:


تنها نشستم با خودم بغضم گرفته
من باز دلتنگت شدم بغضم گرفته


تو فکر حال من نباش و زندگی کن
گریم نمیگیره یکم بغضم گرفته


من دیگه زیر چتر تو بارون راه نمیرم
من تا سر این کوچه هم تنها نمیرم


دورو برم نقاشی زندون کشیدم
میخوام برعکس تو زندونی بمیرم


ترسو شدم بی تکیه گاهی درد داره
هیشکی نمیتونه ازم سر در بیاره


هی نامنظم میتپه قلب مریضم
اونم یه جورایی دیگه طاقت نداره


پروانه میشم شمعم روشن کن عزیزم
چشماتو بازم قبله ی من کن عزیزم


برگرد خونه مثل اون روزه که رفتی
مثل همیشم شمع روشن کن عزیزم


متن آهنگ علی لهراسبی غیر مجاز
گم میشم از پس رد پای تو زیاده
هیشکی فراموش کردن رو یادم نداده

میخوام از عشق تو تب طاعون بگیرم
من باید از تو درد بی درمون بگیرم

تاریک تر از بخت من پیدا نمیشه
هیچی دلیل قهر ما دوتا نمیشه


باید باهات صحبت کنم مشکل همینه
شاید چشام دیگه تورو هرگز نبینه


ترسو شدم بی تکیه گاهی درد داره
هیشکی نمیتونه ازم سر در بیاره


هی نامنظم میتپه قلب مریضم
اونم یه جورایی دیگه طاقت نداره


پروانه میشم شمعم روشن کن عزیزم
چشماتو بازم قبله ی من کن عزیزم


برگرد خونه مثل اون روزه که رفتی
مثل همیشم شمع روشن کن عزیزم






برای ورود به سایت رسمی سریال شهرزاد کلیک کنید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی