سایت رسمی سریال شهرزاد | دانلود رایگان سریال شهرزاد

سریال شهرزاد | عکس های سریال شهرزاد | دانلود رایگان سریال شهرزاد | دانلود قانونی سریال شهرزاد | شهرزاد

سایت رسمی سریال شهرزاد | دانلود رایگان سریال شهرزاد

سریال شهرزاد | عکس های سریال شهرزاد | دانلود رایگان سریال شهرزاد | دانلود قانونی سریال شهرزاد | شهرزاد

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ تیتراژ فصل دوم سریال شهرزاد با صدای محسن چاوشی و سینا سرلک


http://bayanbox.ir/view/4302489877699031284/mohsen.jpg

متن آهنگ جدید محسن چاوشی و سینا سرلک بنام ای دریغا :

دیگرین ابر بهاری جان باریدن ندارد
این گل خشکیده دیگر ارزش چیدن ندارد
این همه دیوانگی را با که گویم با که گویم
آبروی رفته ام را در کجا باید بجویم
پیش چشمم چون به نرمی میخرامی میخرامی
در درونم مینشیند شوکران تلخ کامی
نام تو چون قصه هر شب مینشیند بر لب من
غصه ات پایان ندارد در هزار و یک شب من
روی بالینم به گریه نیمه شب سر میگذارم من
از تو این دیوانگی را هدیه دارم هدیه دارم من
ای نهال سبز تازه فصل بی بارم تو کردی تو
بی نصیب و بی قرار و زار و بیمارم تو کردی تو
غم عشق تو مادرزاد دارم نه از آموزش استاد دارم
بدان شادم که از یمن غم تو خراب آباد دل آباد دارم خراب آباد دل آباد دارم

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید محسن چاوشی و سینا سرلک بنام ای دریغا

♫♫♫♫♫♫

ای دریغا ای دریغا از جوانی از جوانی
سوخت و دود هوا شد پیش رویم زندگانی
با خودت این نیمه جان را این دل بی آشیان
را تا کجاها تا کجاها میکشانی میکشانی
ای نهال سبز تازه فصل بی بارم تو کردی تو
بی نصیب و بی قرار و زار و بیمارم تو کردی تو
طاقت ماندن ندارم آه ای دنیا خداحافط
میروم تنهای تنها ای گل زیبا خداحافظ


لینک دانلود آهنگ سریال شهرزاد 2 :

دانلود با کیفیت 320 - 10.4 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.30 مگابایت


سریال شهرزاد یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های ایرانی طی سال‌های اخیر است که فصل اول آن استقبال خوب بینندگان را در پی داشت. حال علی اسدزاده، مجری طرح این سریال، تاریخ رسمی پخش فصل دوم شهرزاد را اعلام کرد که بر این اساس، پخش هفتگی شهرزاد 2 از روز دوشنبه ٢٩ خرداد ۱۳۹۶ آغاز خواهد شد.

کارگران سریال شهرزاد حسن فتحی است و رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه نصیری بازیگرانی هستند که در فصل دوم به این سریال اضافه شده‌اند و در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیر حسین فتحی و سایر بازیگران ایفای نقش می‌کنند.


بازیگران فصل دوم سریال پر طرفدار شهرزاد

شهاب حسینی -ترانه علیدوستی -پریناز ایزدیار -مصطفی زمانی -گلاره عباسی -مهدی سلطانی -رویا نونهالی -امیر جعفری -فریبا متخصص -سهیلا رضوی - محمود پاک نیت و … همچنین در حین داستان بازیگران دیگری نیز اضافه خواهد شد . ضمن اینکه امیر جعفری و رویا نونهالی بازیگران جدید شهرزاد می باشند.

همچنین علی نصیریان در شهرزاد 2 حضور نخواهد داشت.

نظرات (۱)

  • سنگ آنتیک
  • سلام وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم آهنگ زیبایی بود استفاده کردیم ممنونم ازتون دوست عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی